Subject: Termokontakter_kylfläktar.
Author:  Thomas Tornblom <Thomas.Tornblom@Hax.SE> at Internet-europe
Date:    2000-06-12 23:42

Vad rekommenderas för att fixa trasiga termokontakter i kylaren?

Båda är trasiga, ligger slutna redan vid rumstemperatur så fläktarna går hela
tiden. Eftersom min bil har tre fläktar så ylar det så pass att tidigare ägaren
kopplade in en switch för att styra två av dem.

Vad jag kan se finns det inga nya i poolen. Finns det några ersättningskontakter

som passar direkt? Audi har en tvåvägs kontakt, men den har inte samma fäste.

Thomas T