RE: Termokontakter kylfläktar.

Vill du inte meka utan ha tag originalkontakter så ta kontakt med en
Jagga-firma, t.ex BC Motors i Virserum.
Det är samma som sitter i tidiga XJ6. Pris ca 400:- st.

Annars rekommenderar jag lite mekande och montering av andra fästen för
andra termokontakter. Originalfästet med tre små M4-bultar är löjligt klent.
Jag hade även grymma problem att få tätt innan jag hittade korkpackningar
(även dessa från Jaguar) som fungerade.

/Björn