RE: Infästning mellan Motor och låda.

Krister.Sjoblom@delaval.com

> På GT40n hos Christos "passade" ZF-lådan på 4,6-motorn men inte alla hålen
> linjerade upp om jag minns rätt. Det var ganska mycket svetsjobb på den för
> att få alla hålen och startmotorn att gå dit.

Mejla Richard Barkley (rbarkley@earthlink.net) och fråga, han har ju gjort det
och borde veta.

Jag har inte hört något om att modifieringar skulle krävas, tvärt om, allt jag
läst har indikerat att just detta är en no-brainer med det nya fordmotorerna.

Vad var det för ZF de använde till GT40:n?

> Tomas

Thomas

Thomas Tornblom          Tel: +46 8 631 2100   E-mail: Thomas.Tornblom@Sun.COM
Sun Microsystems AB      Fax: +46 8 631 2105