Hollandsträffen

Jag har just upptäckt att träffen i Holland passar precis med en tjänsteresa
jag skall göra till Holland.

Träffen är den 7 - 10 juni och min tjästeresa är den 11:e - 12:e. Det är bara
för mycket av en slump för att avstå.

Jag funderar på att åka italienskt i stället för att flyga och undrar om det är
någon annan som har tänkt åka alt vill åka med?

Jag vet att det verkar vara svalt med intresse från svenskar. Karin kan inte
heller följa med så om det blir av så kommer jag antagligen att åka ensam, om
ingen vill följa med.

Inget är bestämt eller bokat och jag vet inte om det är acceptabelt för jobbet
att göra på detta sätt heller. Eftersom en av mina söner tar studenten på
fredag den 6:e så kommer jag nog inte att kunna åka förrän på lördag den 7:e,
och med övernattning på färjan så kommer jag fram den 8:e.

Thomas