Re: Bra start...

> From: "Larsson Deliveries AB" <larsson.deliveries@telia.com>
> To: "Svenska De Tomaso Klubben" <detomaso@detomaso.nu>
> Subject: Bra start...
> Date: Mon, 12 May 2003 18:50:17 +0200
>
> ...på säsongen!!!
>
> Bilen gick inte riktigt bra efter kambyte och lite annat jobb så vi gjorde ett
komptest för att kolla lite...

> Resultat:
>
> Nya Cranekammen helt nerkörd på 5:an och 7:ans cylinder insugssidan.  :-(

Aj aj aj, inte bra.

Jag var skitnervös när jag skulle köra in min Crane-kam och tippade i en flaska
av Cranes tillsats för inkörning. Jag hade dessutom bara monterat
ytterfjädrarna.

Du hade kletat ordentligt med molyfett på nockarna och de nya lyftarna antar
jag?

Ordentligt med varv och lite varierande varvtal vid inkörningen?

Vad är det för kamnummer?

> Men jag hade ju iallafall kört hela sju mil!  :-)
>
> Några idéer???????????
>
> MVH
>
> Uffe II
> Sigtuna