Re: Kristallolja (diesel?)

Inga packningar...

Jag har nu förgäves försökt med två Mekonomen, två Autoexperten (varav en
stängd), en OK-mack och Biltema.

Hade du några nummer från Mekonomen?

Thomas

> Date: Mon, 9 Dec 2002 09:34:29 +0100 (MET)
> From: Thomas Tornblom <Thomas.Tornblom@Hax.SE>
> Subject: Kristallolja (diesel?)
> To: detomaso@detomaso.nu
>
> Jag har påbörjat renoveringen av min slavcylinder.
>
> Efter att ha plockat loss cylindern, och varit *väldigt* noga med att torka
bort
> allt bromsvätskespill från målade ytor, så lyckades jag trycka in kolven med
> utloppet pekande rakt mot bakdelen av bilen :-(
>
> Massor med vätska över bakljus och lack. Jag torkade bort det mesta och
spolade
> [...]

Real life:      Thomas Törnblom             Email:  Thomas.Tornblom@Hax.SE
Snail mail:     HB Hax                      Phone:    +46  18 290 290
                Banvallsvägen 14            Fax:      +46  18 290 291
                S - 754 40 Uppsala, Sweden  Cellular: +46  70 261 1372