Re: Fw: Kristallolja (diesel?)

> From: "Ingemar Nilsson" <byxan@ebox.tninet.se>
> To: <detomaso@detomaso.nu>
> Cc: "Thomas Tornblom" <Thomas.Tornblom@Hax.SE>
> Subject: Fw: Kristallolja (diesel?)
> Date: Mon, 9 Dec 2002 12:27:47 +0100
>
> Hej Tomas
> Ett litet apropå,
> Tar du loss cylidern från hållaren också ty på min hade det börjat bli
sprängrost . Alltså, så det trycker utifrån in på kolven. ( när du ändå är
igång)

Det var i samband med den manövern jag sprutade bromsvätska över lacken :-(

Det var inget större problem att få loss cylindern bara jag fick bort låsringen.

Cylindern ser rätt fin ut i loppet. Lite upprensing behövs i yttre läget, men
inget problem i den normala slaglängden.

> Ingemar

Thomas

Thomas Tornblom          Tel: +46 8 631 2100   E-mail: Thomas.Tornblom@Sun.COM
Sun Microsystems AB      Fax: +46 8 631 2105

Registrera, uppdatera och granska dina serviceärenden på:
http://www.sun.com/service/online