From: "Thomas Tornblom" <Thomas.Tornblom@Hax.SE>
To: <detomaso@detomaso.nu>
Sent: Wednesday, June 28, 2006 11:19 PM
Subject: Olja & filter

För de som likt mig kör på Mobil 1, 5W-50, syntetolja kan jag berätta
att jag idag upptäckte att Micro just nu har en kampanj på denna, 399:-
för 4 liters dunkar. Ordinarie pris 599:-. De har andra viskositeter
också, som är mycket dyrare, upp till 699:- för 4 liter.

http://www.micro.se/index.asp?jump=http%3A//www.micro.se/template/produkter.asp%3Fitemid%3D33654

De har även de lite speciella oljefilter för vissa Nissan 2.7 liter
dieslar som saknar bypass-ventil, Mann W933/1. Vissa rekommenderar
dessa, speciellt om man använder bronsdrev till fördelaren, för att det
inte finns någon risk att det cirkulerar ofiltrerad olja.

Thomas