From: magnus lunden <magnuslunden@yahoo.com>
To: detomaso@detomaso.nu
Date: Thu, 24 Nov 2005 23:43:10 -0800 (PST)
Subject: Urtrampningslager

Har ett litet problem...
Har inhandlat ett nytt urtrampningslager. Tyvärr
passar inte detta på "bäraren" (carrier) då
innerdiametern på det nya är ca: 1mm mindre. Enligt
kjell finns det två modeller, jag har troligen den
tidigare varianten, får dock inget besked om det går
att få tag i denna.
Är det någon som har någon erfarenhet av detta?
Skiljer det ngt mer på "bäraren" av lagret eller kan
jag svarva av så det nya passar?

Mvh
Magnus Lundén, Växjö

Yahoo! Music Unlimited
Access over 1 million songs. Try it free.
http://music.yahoo.com/unlimited/