Aprilskämt i göteborg..?

Hej,

jag har mest lurkat lite på den här listan och
äger ingen De Tomaso.. ..än..

..men det kommer en dag, när man fått sitt lite
mer på det torra med skojigare jobb och skrapat
ihop nog med cash. Och som ett litet skämt så har
jag och min flickvän bestämt att vi ska gifta oss
då också, när jag köpt en sådan.

Därför vore det ett så otroligt schyzzt aprilskämt
att parkera en De Tomaso Pantera utanför hennes
jobb idag och titta förbi med en blomma och med
ett stort smil påstå att man köpt den. Och sen
dra vidare. (runt hörnet bara..)

Så om det finns någon som kan tänka sig att medverka
i denna charad någonstans kring göteborg, som dessutom
hinner läsa det här - mejla mig gärna (khrug@comhem.se),
självklart behöver ni inte isf lämna er ögonsten ur
blickfånget ens, och jag kan lämna mitt körkort,
visa och min van eller vad som helst som säkerhet under
den ytterst korta turen in på parkeringen bara..

Men eftersom jag just kom på det och det blir lite
kort varsel (innan 17!) så hoppas jag inte på nåt,
det vore bara oootroligt skoj. :]

mvh,

Kai