Studieresa

Tjenare
Nu är det dags att åka och hälsa på de danska killarna som byggt GR4 bilar
och som ska köra i historiska europa serien med sina bilar.
Anmäl er så fort som möjligt till mig och medela vilken helg som ni inte
kan åka så försöker vi ta en helg när så många som möjligt kan. Resan dit
förmodar jag att många kan samåka så möts vi alla i Danmark. Vi bör åka
senast veckan innan lucia tycker jag. För detta vidare även till dom som
inte är med på klubbens meillista.
Christer L