From: "Thomas Tornblom" <Thomas.Tornblom@Sun.COM>
To: <detomaso@detomaso.nu>; <Krister.Sjoblom@delaval.com>
Sent: Thursday, October 09, 2003 3:55 PM
Subject: Re: Värmeväxlare

> Date: Thu, 09 Oct 2003 15:47:34 +0200
> From: "Sjöblom, Krister" <Krister.Sjoblom@delaval.com>
> Subject: Värmeväxlare
> To: Listan <detomaso@detomaso.nu>
>

> Är på jakt efter en värmeväxlare/oljekylare.
> Dvs en vattenkyld oljekylare. Är det någon som kan tänkas ha en sådan
liggandes eller har koll på vilka bilar man kan leta efter sådan på skroten?

Du skulle ha varit med när vi köpte ett gäng Ford oljekylare från USA. Det är
Laminova som tillverkar dem, och de sitter monterade på amerikanska police
cruisers.

Tyvärr kom min första bort, så jag har bara en, men Tomas Gunnarsson och Tomas
Sundkvist köpte varsina två.

Vi betalade $25 per styck ;-)