-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Barbro Pettersson [mailto:bpetters@csc.com]

Hej! Äntligen är det vår och snart är det sommar......
Jag hoppas att ni fått en inbjudan till Sportbilens Dag och SportsCar show
på Mantorp Park 31/5 - 1/6. Det är ju två evangemang som i år blivit ett
 ÖSK kommer att finnas på plats precis som förra året, så jag hoppas att vi
ses då! Vill du veta mer om vad som händer på Mantorp 2003? Gå då in på
http://www.motorevents.com och vill ni gå in på vår hemsida så hittar ni
den på http://hem.passagen.se/sportvagnsklubben.
Kom gärna och besök oss på någon av våra träffar och se vilket stort utbud
vi har! Vi ses vid Bergs slussar varje tisdagkväll under semestertid!

Vänliga farthälsningar
Barbro ÅK-sektionen
Östgöta Sportvagnsklubb
Tel 013/4653677