From: Larsson Deliveries AB [mailto:larsson.deliveries@telia.com]
Sent: den 20 januari 2003 20:54
To: detomaso@detomaso.nu
Subject: Pantera-blad

Hej

Jag hade ingen aning om att det skulle bli en sån diskusion angående oljor.
Tydligen en lite het potatis.

Men mycket får man lära sig...

Det verkar ju finnas en hel del att vraka mellan, och jag som trodde att det
skulle bli svårt att hitta någon.
Nu återstår bara frågan om vilket som blir bäst.

Jag kan också rapportera att min kamaxel, nerkörd rejält här och var, numer
har lyfts ur motorn via kupén.

Nu får vi se vad det blir för en ny en...

Uffe