From: Sjoblom, Krister [mailto:Krister.Sjoblom@delaval.com]
Sent: den 20 augusti 2002 13:36
To: GUNNARSSON, TOMAS [GSO/0454]; detomaso@detomaso.nu
Subject: RE: Förgasarproblem?

Jo. Jag monterade ett soppafilter. På sugsidan, ganska nära tanken. Dessutom
har jag bytt alla slangar. Men någon slags gaslås e förmodligen inte
omöjligt. Funderar på om jag kan ha ställt flotörnålarna lite för snålt.
Ställer man upp dem en aning får man ju en större reserv i förgasaren. (Om
inte annat så kanske man åtminstånne hinner ut från macken så att inte folk
ser när bilen dör)

/Krister