Virus & bilagor

Vi har varit relativt förskonade från virus och annan smörja via listan, myckte
tack vare att jag filtrerar ut sådant som är markerat som exekverbart.

Nu har de tydligen hittat ett annat sätt, och jag har ändrat lite i
filtreringen.

I fortsättningen kommer *inga* bilagor med ändelserna bat, scr, pif, bin eller
exe att accepteras via listan. Under mycket speciella förhållanden kan dessa ord
felaktigt fångas och brevet filtreras bort, men det är ytterst osannolikt att
detta händer.

Thomas