Re: SV: Biltemas olja kommer från Statoil!

> From: Björn Carlsson <bjorn.carlsson@sapagroup.com>
> To: detomaso@detomaso.nu
> Subject: SV: Biltemas olja kommer från Statoil!
> Date: Thu, 2 May 2002 13:11:46 +0200
>
> Frågan är vad som behövs i våra gamla motorer.
> Jag tror det är viktigare att byta ofta och inte låta dem stå med gammal
> olja under vintern.
>
> Själv handlar jag Q8 syntet 15W40 för 35-40:-/liter i 20 liters dunk.
> En bra mineralolja brukar inte kosta mer än 15:-/liter.
>
> /BC, saknar dock <sniff> doften av Motul!

Vad luktar den, ricinolja?

Real life:      Thomas Törnblom             Email:  Thomas.Tornblom@Hax.SE
Snail mail:     HB Hax                      Phone:    +46  18 290 290
                Banvallsvägen 14            Fax:      +46  18 290 291
                S - 754 40 Uppsala, Sweden  Cellular: +46  70 261 1372