Bankörning

Uppsnappat på BMW-Sportklubbens gästbok:
---
 Vi, HASCAR och SMK Söderhamn, har under 3 års tid arrangerat banmöten, typ
"prova på bilsport" och raceträningar på Flygstadenområdet i Söderhamn. Banan är
ca 1,6 km lång och godkänd så väl av SBF som SVEMO. Under denna sommar, 2002,
har vi aktiviteter följande datum: 19/5, 2/6, 30/6 och 1/9. Mötena börjar med
besiktning av bilarna kl 08.00 och ca 10.00 startar vi körningen som sker i 20
min pass och avslutas ca 15.00. Priset för en dag är
350.- per förare. Hjälm och bomullskläder är obligatoriskt. Vi har inte haft
besök av allt för många BMW:n. För mer info kontakta Stefan Svärd,
stefan.svard@yourvoice.se alternativt tel 0730-22 11 40 eller 0270-766 20.
---

Jag antar att de inte haft så många DeTomaso heller ;-)

Ganska billigt, tror jag.

Thomas