SV: Växelspaksdamask

Damaskus är en trevlig firma som har många olika gummipryttlar!
Rekommenderas. :-)
Det kan dock vara lite knepigt att få enbart ett eller två exemplar. Men får
köra med "utveckling bla-bla", "Sample for testing bla-bla", "minst en
miljon nästa gång"!

När det gäller damasken runt handbromsen så känner jag inte igen den. Jag
kollade för länge sedan på tidiga Eskort men jag kan inte påminna mig att
den passade. Det är en möjlig donator annars. Problemet är att många av våra
donatorer är numera också svåra att hitta!  :-|

Då Jelvin visade att de fanns att köpa billigt i USA så måste de komma från
en serieproducerad bil. Frågan är vilken?

Ett annat alternativ är att göra den i svart läder istället som det är på
många modernare bilar.

/BC