SV: Premiärtur_(var_Radio-antenn)

> Jag menade att det var konstigt att han satsade på
> originaloken bak... :-/
Snabbaste lösningen. Jag vet inte hur Corvette-lösningen ser ut där bak men
den kan han ta i steg två. Han får ju ändå mer kolvarea bak med denna
lösningen.

> Det är lätt att göra fram för att man har en slang fram till oket. Bak
> måste man ha dubbla slangar ut till huben eller slang mellan
> oken för att
> man skall kunna lossa dem utan att bryta hydraulkretsen.
> Lagom smutt...!
Jag förstår vad du menar.  :-|

Som allmän info kör jag själv med Wilwood fram & original bak. Jag letar
fortfarande efter en annan lösning för att få mer kolvarea bak och en
_mekanisk_ handbroms.

/BC, med ett Wilwood-set liggande på hyllan...