Virusvarning!

För de stackars satar av er som sitter med PC ;-) så vill jag varna för att
någon skickat ett Hybris virus till listan, och detta har tyvärr
vidarebefordrats.

Eftersom ni ju är klocka människor, vilket ert bilval indikerar, så vet ni
säkert också att man skall vara misstänksam mot konstiga bilagor från okända
avsändare, speciellt om det är .EXE-filer.

Jag jobbar på att försöka förhindra dylikt.

Thomas (ingen PC -> helt immun mot detta ;-)

Real life:      Thomas Törnblom             Email:  Thomas.Tornblom@Hax.SE
Snail mail:     HB Hax                      Phone:    +46  18 290 290
                Banvallsvägen 14            Fax:      +46  18 290 291
                S - 754 40 Uppsala, Sweden  Cellular: +46  70 261 1372