RE: Gelleråsen

Runt sju bilar kommer i alla fall dit för tävlingens skull (sex deltagare
och en reserv) och jag tror att parkeringen kommer att vara på
asfaltsplätten bredvid banan tillsammans med de andra sportbilarna (som på
Mantorp).

Som info:
Vi har blivit erbjudna en halvtimme på banan för "fri" körning men då
merparten av pantrarna som kommer att vara där ska köra i tävlingen senare
så skulle det nog bli lite ensamt på banan då de inte vill riskera något.
Vill man trots allt köra på banan så finns det dyra alternativet med
tillfällig licens (200:-) och tre varv för 100:-.

Övernattningen är ett par mil bort mitt ute i skogen så där är det inga
problem. Maten är utsökt!

/Björn