RE: Re[2]: Sviestad - jösses!

> From: "Stefan Jelvin (ERA)" <Stefan.Jelvin@era.ericsson.se>
> To: "'detomaso@detomaso.nu'" <detomaso@detomaso.nu>
> Subject: RE: Re[2]: _Sviestad_-_jösses!
> Date: Tue, 15 Aug 2000 12:41:02 +0200
MAA16588

> Slutrören sitter i original läget. Dessa är Pacesetter's (sp?) Monza, och ser
ut som original slutrören (fast utan dämpare). 2 1/4" in och 2*3" ut. De har
viss dämpning i "kromdelen".
> De dämpare jag skall montera kommer att sitta direkt efter kollektorerna, över
vxlådan, sedan blir det en kort krök ut genom motorrummet till slutrören.

> Jag har ju en hel del digipics som ännu inte nått min hemsida....
> Om listan tillåter attachments kan jag bifoga några.

De måste vara mindre än 40k. Det är standard med majordomo, och är nog en lagom
kompromiss.

Krymp bilden och skicka igen.

_________________________________
> [...]
> Date:    2000-08-15 10:15
>

> Wish I was there. Lite ledsen blir man :-((
> Ser fram emot digitala illustrationer av tilldragelsen!!
>
> Jag har nu handlat flytspackel och imorgon kommer 3-fas installatören till
> garaget.
> Och nästa vecka börjar regling och isolering....
> Jag var på Avgassystemet igår och pratade dämpare. De sa att SBP inte skulle
bli
> särskilt imponerade av dämpningen i en 25cm lång rund (12cm) rakt-igenom
> dämpare. Så nu skall jag försöka klämma in en lite större dämpare (31cm, oval

Thomas Tornblom          Tel: +46 8 623 9100   E-mail: Thomas.Tornblom@Sun.SE
Sun Microsystems AB      Fax: +46 8 623 9102